En helg fylld av kärlek <3


Vilken fantastiskt underbar helg jag har haft tilsammans med min Älskling :)

Fredagen bestod av : Tacos, Idol, Godis & MYS MYS och mera mys ;D hiihi
På lördagen åkte vi upp till Kupolen och tog oss en liten mysdag där :)
Fika, shoppa och bara njöt av dagen.
Kvällens sysselsättning blev en dundermysig middag på Resturang Älvan :)
Drack gott vin och käkade jättegod mat!!
Söndagen spenderade vi hemma i Hedemora , tog oss en långpromenad runt sjön i det fina vintervädret som är uppe i Dalarna, lagade mat och bara gosade :) Åh han är så underbar min älskling!!

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA KILLE !
JAG FICK BILJETTER TILL IDOL FINALEN I GLOBEN DEN 12 DECEMBER :)
ÄLSKA PETER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0