HÖST!!

Idag blev sommaren slut på riktigt enligt mig!
Nu är det höst . Grått , kallt och ruggit. Men ändå lite mysigt :)
Jag älskar när man får tända massor med ljus och krypa ner framför tvn med en filt, det är så högmysfaktor :)
För att inte tala om höstmodet, åh höstkläder är det bästa som finns !! I love it.
Naturen blir oxå ganska fin på hösten , mycket fina färger. Så egentligen har jag faktiskt ingenting emot att det blir höst eftersom det finns ju faktiskt en hel del positiva saker med den . Det som känns tungt är att man vet att det är ett helt år kvar tills man får känna den där underbara sommarkänslan igen...

Tro det eller ej men idag har jag varit ute och plockat svamp !
Vi hittade faktiskt lite kantareller :)
Man borde spenera mer tid i skogen faktiskt, det är så galet avkopplande.
Och med rätt sällskap kan faktiskt en dags svampplockning vara riktigt givande :)
Jag skulle rekomendera de iallafall .

Ikväll blir det en lugn och skön hemmakväll framför tvn, måste bli helt frisk till veckan som väntar.
Mycket jobb och mycket annat som ska göras.

/ Jag är jättenöjd med min söndag


Kommentarer
Postat av: Linus

Tror du att du bestämmer när årstider slutar va? enligt kalendern är september första höstmånaden, och det betyder att det har varit höst i 7dagar redan! :P

2008-09-08 @ 20:33:03
URL: http://linusl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0