MorgonKaffe

Sitter och dricker en kopp kaffe och fördriver tiden lite vid datorn .
Josefine va nyss här på besök och snacka lite skit och lånade datan av mig.
Ikväll efter jobbet blir det en mysig filmkväll med henne :)
Älskar när hon är hemma i stan!

Btw hade jag den bästa morgonen på länge!
Vaknade upp bredvid Peter och fick ligga kvar i hans mysiga säng när han åkte till jobbet vid sjutiden.
Gick upp och käkade frukost med deras söta kissemisse som sällskap :)
Njöt lite av det fina höstvädret som visade sig utanför fönstret.
Vi var i kupolen en vända igår med Anna och Daniel, vilket var väldigt trevligt.
Jag köpte mig ett par nya gosiga vinterskor och fick en nymysstickadtröja av Peter :)
När vi kom hem så hade Peters mamma lagat värsta middagen med förätt och hela paketet !
Hon är ju bara för underbar hon, Så vi käkade kantarellmackor till förätt, lax till varmrätt och glass med varm hjortronsylt till efterrätt , MUMS MUMS!!!
Kan inte vara annat en helnöjd !

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig redo för jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0