Dagenförefirande :)

Druckit massa kaffe, käkat massa kakor och tryckt i sig tårta!!
Öppnat presenter, snackat skit med faster kusin & syrran ;D
Busat med Max&Malou såklart, när dom är här är det inte en lugn stund!!
Älskar min släkt, alla är så jädrans härliga :)
Är supernöjd med lilla kalaset vi hade idag! Och härligt att träffa alla gobitar :)

Känns som att det är min födelsedag idag nästan ! Har ju blitt så uppvaktad :)
Men IMORGON MÅNDAG 6 APRIL de är Min dag dee ! Då blir jag gammal ;D hahaaa

Kommentarer
Postat av: Heed

Världens bästa dag?





Ja.

2009-04-06 @ 09:35:37
Postat av: Alexandra

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! <3

2009-04-06 @ 10:23:14
URL: http://xcarmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0