Det bästa!

Det bästa som finns är att umgås med människor som man älskar!
En helkväll igår med Cicci,Therese,Linn & Tess :)
Grilla,snacka,skit,åkte bil, godis på shell, gitarr hero & en jäkla massa skratt & bus!!
Kändes precis like old times när vi alla tjejer alltid umgicks på helgerna och hitta på massa helgalna saker :)
Jag älskar känslan när man får tillbaka massa gamla minnen & känslor , och jag älskar mina tjejkompisar <3

Idag har jag och mammsi vart på jysk och köpt lite saker till min lägenhet!
Fika med Therese på plus , sola & snacka skit hemma hos Systeryster :)
Nu ska jag duscha och fixa för snart ska vi hem till Ullis & Johan och grilla ! Mysmys:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0