Josie has arrived



Plockade upp Josie på tågstationen klockan 12.16 idag !
Där kom hon mitt lilla solsken med packning som en gnu, haha trodde aldrig vi skulle få med oss allt hem till mig alltså, men jodå hem kom vi men helt sluta efter att ha släpat på tusenkilo packningen ;D haha
Slängde ihop lite mat till henne & Karro och sen drog vi till Gamla stan och tog en fika på en mysig liten uteservering. satt där i solen och njöt av våra kaffelattar :) Sen åkte jag och Josefine till globen och storhandla och efter de blev det en springtur och matlagning . Nu har vi nyss kikat på GossipGirl och är dundertrötta . Blir nog en tidigkväller ikväll faktiskt :)
Men hur härligt som helst att ha Min lilla Josie här nu i en månad framöver ungefär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0