Me



Carpe Diem.

Dags att sova snart, myser i soffan med en kopp te nu och kikar igenom provet en sista gång!
Älskar min lägenhet :) Den är såååå mysig. Och förmodligen kommer Ac med utemöblerna åt mig i helgen, då blir det perfekt! Och så kommer min älskade lilla GosieJosie hit på söndag och ska bosätta sig hos mig under sin praktidtid =) Kommer bli toppen ! Då blir det många mysiga fikor inne i stan och hon ska få ställa upp på en jädra massa behandlingar så jag får lite övertid på skolan och jag har en känsla av att hon inte tackar nej til de ;D hihi

Känner på mig att denna sommar kommer bli underbart härlig ;) hihiiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: Micke

Snygg är du =)

2009-04-24 @ 12:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0