Våren i Stockholm

Stockholm i mitt hjärta <3

Klev upp klockan 07.00 imorse, gjorde mig en dunder frukost, tog en dusch & gick tll skolan :)
Skolen sken och jag va på galet bra humör! Och gladare blev jag när jag klev in i skolan och träffa alla underbara klasskompisar som jag har saknat. Vi hade desutom en jätterolig lektion, första lektionen i SPA-teori, jätte spännande eftersom det är de jag vill jobba med i framtiden :) Vi slutade runt klockan tre. Då tog Jag, My & Dinah en liten promenad genom stan , åh gud så mysigt de va. Vi satte och även ner och sola ett par minuter & snacka lite skit :)
När jag kom hem laga jag mat & började plugga vilket slutade i att jag somnade med böckerna i famnen och vaknade 2 timmar senare haha . Men men ska fortsätta nu sen blir det att krypa till sängs och ladda för en ny dag imorgon :)

 Ready to go

 Vackra stad

 Sötisar

 BÖRJA PLUGGA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0