Bästa sommarhelgen!

Skoldagen i fredags gick fort som tusan.
Epilering för första gången och de va fakiskt skojj.
Vi käkade lunch ute i Mariaparken och passade på att sola lite :)
Efter skolan gick Jag & Ac till flyt och tog vårt traditionella Rose' glas!
Satt där i flera timmar och njöt av solen och det härliga vädret.
Mallan kom förbi en sväng också och framåt kvällen åkte vi in till
centralen och mötte upp Magda,Anna & Therese :)
Jag Magda & Anna åkte hem hit och tog några glas vin ute på balkongen.
Vi hade verkligen supertrevligt. Sen slutade det med en utekväll på
54.an faktiskt. haha och vi hade så jädrans roligt!! Lätt en av de
bästa utekvällarna på länge tror jag!! :) Riktigt riktigt skojj.
På lördagen pallra vi oss ut till  badplatsen i Hammarbysjöstad/Sickla.
Där låg vi och glassa hela dagen lång :)
Mot kvällskvisten åkte vi in till stan och käka mat på favoriten Zanzibar :)
Sen en kvällsfika nere vid hamnen på ett mysigt litet fik.
Efter fikan var det dags att gå på bio! Vi kollade på Sommar med Göran :)
Ojojoj det kan nog ha vart det bästa film jag någonsin har sett, herregud
vad vi skrattade!! haha klockren film som måste ses av alla!
Idag(söndag) har vi bara strosat runt inne i stan, käka lunch, fika & shoppat.
Nu har jag precis lämnat av dom på centralen och kom nyss hem till lägenheten.....
Känns jättetråkigt att dom har åkt hem, verkligen tomt!!
Jag vill att dom ska flytta hit ju. Vi har haft en sån underbar helg tillsammans :)
Tack för allt brudar, ni är helt fantastiska <3

 Mariaparken

 Flyt

 Utekväll

 Sol&Bad

 Fika i Gamla Stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0