Det närmar sig..

Idag fick göra ett test prov inför Cidesoexamen.
Oj det va inte så lätt!! Vissa frågor va ganska självklara men
man måste verkligen tänka till. Skönt att ha lite hum om vad
det är man behöver plugga lite extra på iallafall :)
Resten av dagen bestod av information för det praktiska
slutproven. Det är faktiskt skrämmande nära ju!
Efter skolan åkte jag till Karlaplan och satte mig i parken
och pluggade medans jag väntade på Mallan.
När hon fick lunch gick jag upp till henne & snacka lite skit.
Och baby har ju köpt en lägenhet idag!!!:) Grattis till MallanBrallan:)
Matlagning när jag kom hem och käka ute på balkongen, myyys :)
Älskar att ha kvällssol verkligen!
Sen va det bara till att sätta igång att skriva på projektet igen.
Ha faktiskt kommit en bra bit på väg & det känns skönt :)
Nu ska jag nog bara slappa resten av kvällen.
Hoppas på nått bra på tv eftersom jag har lite sovmorgon imorrn :)
Håll tummarna för mig på massagerepen imorgon!! Behöver alla lycka då.



Kommentarer
Postat av: vånk

Lycka till :) Vad är det egentligen du läser? Verkar askul :D Massa olika :) FIN DU ÄR!

2009-08-06 @ 15:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0