Helgens Händelser :)

Vi hade vår sista Anatomilektion i skolan i fredags!!
Och det firades med Film & Popcron, hihi vår söta
Lilla klassföreståndare Linda hade handlat massa gosaker :)
När vi slutade satte jag mig på tåget hem till Avesta och direkt
jag kom hem så kom Magda & Mickis och plockade upp mig
med bilen för en tripp upp till Waynes Coffee i Borlänge :)
Där satt vi ett par timmar och bara myste och snacka massor
av skit och uppdaterade allt som händer i våra liv!!
Sen åkte vi hem till Mickis och kika på film, supermysig kväll :)
Tog mig en riktigt sovmorgon på Lördagen. haha :P VÄLBEHÖVLIGT.
Systeryster med familj kom på fika hem till Mamma&Pappa, super härligt
att träffa hela familjen och hinna leka lite med syster underbara ungar :) hihi.
Lite senare blev det en sväng på stan med Mamma och kika i massa
affärer. Träffa Mickis & Anna på fiket så det blev en liten kaffe med dom oxå.
Hann även med en långpromenad innan jag åkte hem till Emelie :)
Satt där hela kvällen och myste på balkongen och drack ett glas Rose'.
Oxå en superdundertrevligt kväll med brudarna, fast Magdisch fattades såklart ;D
Blev en sleepover hos Mickis och på morgonen gjorde vi iordning en
riktigt söndagsfrulle ute på balkongen :)
Dagens senare aktivitet blev.....Motorcykelåkning med Jonas & hans kompisar :)
Ojojoj va skojjj de va !! Va lite småskrajj i början kanske, haha men superkul va de!!
Sen vart det grillning med Mamma&Pappa och lite pluggande.
På kvällskvisten tog vi oss en promenad runt hela kanotleden ( Älvpromenaden )
Mycket bra avslut på en toppenhelg med nära & kära .


   Myslektion med Min Klass & Lärare.

   

   





  Fika på Waynes en fredagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0