Livet är en fest!

Jag & Magda bestämde oss för att gå ut och ta ett glas vin igår på Kingen!
Det slutade med ett sjudundrandens fest. haha
Satt ute på min trapp hos Mamma&Pappa och drack några glas på kvällen:)
Snacka om allt mellan himmel&jord, supermysigt verkligen!
Sen ringde systeryster och ville haka på ner på Kingen oxå.
Så vi åkte ner och satte oss där och fortsatte vindrickandet.
Träffa massor med härliga människor, dansa och hade super skoj :)
Höjdpunkten va nog Magda inne på Cityburger efter krogen. hahah
Vi vart ganska bra på lyset kan jag tala om :D
Magda trilla av stolen och va ganska pussgla hahaaaaaaa....
Åkte hem till mig och lyssna på spotify fram tills fyra på morgonen nån gång.
Skratta och babbla så Pappa kom ner och sa åt oss att vara tysta :D hiihi.
Vakna upp en aning slitna imorse.
Käka en rejäl frulle, drack kaffe & hoppa i poolen sen va vi människor igen ;)
Det va verkligen en helt galet härlig kväll igår på alla sätt & vis.

Nu sitter jag hemma i lägenheten i Stockholm :)
Mamma ska stanna kvar här över natten så det blir myskväll med Mammsi <3 Lovliii.
Jag hade faktiskt lite ångest idag när vi skulle sätta oss i bilen ner hit..
Börjar skolan på tisdag och då har jag bara 2månader kvar på min utbildning.
Det kommer bli en otroligt tuff tid framöver nu och jag är lite nervös för alla slutprov..
Men det är bara att göra sitt bästa! Mer kan man inte göra :)

Känner redan att jag saknar vännerna hemma i Avesta.
Jag tycker det är så läskigt att tiden går så fort...
För en vecka sen kom vi hem från Halmstad och de va ju den bästa veckan
på hela sommaren.. Dit vill jag igen verkligen.
Träffa en person där nere som gjorde ett riktigt starkt intryck på mig :)
Allt känns super konstigt på nått konstigt vis just nu...
Det har hänt så mycket under det här året.
Folk har kommit & gått ur mitt liv, har hunnit flytta två gånger ja you name it..
Jag hoppas verkligen att Magda kan komma hit i helgen och umgås lite :)
Hon har verkligen stöttat mig otroligt mycket på alla sätt & vis i olika situationer.
Stor Kram på min Magda <3

Nu blir det godis & tv på Mammi:)

/ Lite bilder från helgen






Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej allt bra med dig?:)

2009-08-03 @ 11:56:29
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej allt bra med dig?:)

2009-08-03 @ 11:56:32
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt härligt:) jodå det är bra här. jag har också ångest. längtar inte dirket:(

2009-08-03 @ 14:16:20
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt härligt:) jodå det är bra här. jag har också ångest. längtar inte dirket:(

2009-08-03 @ 14:16:23
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0