Måndagar..

Epilering i skolan!
Gick helt okey, va lite småtrött
men det rulla på som vanligt :)
När vi slutade gick Jag & Ida in till
Gamla Stan och tog oss en fika.
Vart en hel del tjejsnack, skratt och
såklart massor med pluggande......
Vart helt snurrig i huvudet hahaaa,
lyckades även spilla ut hela min latte oxåå ;D
har inte vart riktigt min dag idag men va
tusan vi fick oss ett gott skratt iaf :P hahahaaa...
När jag kom hem vart det en lång & härlig
springtur och massa styrkeövningar :)
Ska träna varje dag denna vecka så att
man kommer igång igen!!
Nu ska jag faktiskt fortsätta med pluggeriet...
Måste ju vara klar tills klockan 21.00 när mitt
favorit tvprogram börjar : Lipstick Jungel

 Ida +  Kaffe  +  PLUGGAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0