Nerver hit & dit...

Har skrivkraaamp!!!
Pluggat i ca 2timmar nu på de
där nervsystemet vi har i kroppen :D haha...
När jag satte mig ute på balkongen sken
solen och de va varmt, helt plötsligt när
jag tittar upp från pappren har solen gått
ner och jag fryser. hehe
Nu ska jag ta en dusch och sen lägga
mig framför tvn ett tag och bara slappa :)
Behöver en paus i pluggandet...
Ser inte fram emot morgondagen faktiskt!
Rep i ansiktsapparatur och det känns såder..
Är inte så säker på allt de dära men de får
väll gå som det går.. Allt är så intensivt i skolan
så självklart är det nått ämne som man inte
kan vara superduktig på såklart.. Men jaa får
se hur det går imorrn då.
Vill bara ha helgen & hem till Dalarna nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0