Onsdag

Vakande upp till the Voice på tvn !! Me like :)
Pallrade mig ut i regnet... Till skolan för att
ha Epilering, teori fm & praktisk em.
Hela klassen va totalt trötta & sega . hahaa
men men lika kul har väll vi ändå :P
Efter skolan åkte Jag,Karro & Yasmin till
Dermarome och shoppa lite nya produkter :)
Tyckte vi va värda de nu faktiskt efter allt slit & plugg..
Jag passade på att springa upp till Mallans jobb och
säga hej och snacka lite skit medans jag ändå
va på Karlaplan. Superskoj att träffa den bruden :)
Blir ju inte så ofta nu efter som jag är nergrävd i
pluggeri hela dagarna i ändaa.... Men men thats life.
Va jätteroligt att hinna ses en halvtimma iallafall :)
Gick upp en sväng till Globen innan jag gick hem så
jag köpte med mig en Kycklingsallad från fiket vid polarn.
Mums mums mums världens goaste tror jag :)
Och gud vad jag tänkte på Josefine när jag gick förbi
Polarn & Pyret, tänk när hon praktisera där och bodde hos mig..
Saknar verkligen att ha henne springades, dansandes
och sjungandes här i min lägenhet hahaa .
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och lägga mig framför tvn.
Pluggandet & Disken tar jag tag i lite senare :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0