Pluggdag

Idag har jag verkligen fått så mycket gjort!!
Pluggat hela förmiddag, är riktigt stolt
över mig själv faktiskt. Vart liksom inte
ens en fika på plussan denna lördag...
Det får jag ta igen på måndag ;) hihii
Men efter jag pluggat klart så beställde
jag Thaimat och åkte hem till min baby Therese!!
Satt hemma hos henne ett par timmar och
mest flumma, sminka henne och snacka skit :)
haha och jag lyckades ju med dagens alltsåå...
Vi va precis på väg att gå ut och jag lutar mig
mot ytterdörren som inte va riktigt stängd tydligen
ramlar nästan baklänges ut i trapphuset men återfår
balansen och lutar axel på plingklockan så det
dånar av den i hela lägenheten.. haha jag tror att
vi höll på att dööö av skratt verkligen, kunde knappt
anadas. De va verkligen pricken över i:t på våran
lilla flummdag tillsammans. haha herregyyd!
Sen skjussa jag ut henne, Hugo och hans kompisar
på kräftskiva. För mig blir den en lugn & skön
hemmakväll :) Bara kika tv och köpa lite candy!
Så imorrn är jag pigg när alla andra är bakis ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0