Snart helg igen !

Gud så veckorna rusar iväg!! Det är galet så fort de går.
Hade Epilering idag och då även med ström. haha de va lite
pilligt & nerrvigt men det gick faktiskt bättre än förväntat så de va skoj :)
Dock spårade lektionen ur framåt halv 4 tiden när alla va helt trötta
efter den intensiva dagen. Jag älskar verkligen våran lilla C-klass :)
Nu har jag precis käkat mat och diskat undad ett litet berg.
Snart kommer världens bästa Johan hit och hälsar på mig :) :) :) tjoohoo!!!
Dunderglad är jag för de, va superlängesen vi verkligen hann sitta ner & snacka
massa skit jue! Så de ska bli jätteroligt att träffa honom idag & kul att visa
upp lägenheten så mina Dalabor får en hum om hur jag har det här i storstan :D
Uppdaterar lite mera här på bloggen ikväller!! Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0