Sol sol sol :)

Har legat & solat på balkongen i några timmar :)
Såå skönt, lyssna på akon & bara slappa in the sun!!
Tog mig en promenix upp till Globen och handla lite.
Laga mat och käka ute på balkongen! Mysmys :)
Nu är jag nyduschad och har precis rensat igenom alla kompendier..
Behövde lite ordning och reda i alla pärmar & papper.
Nu ska jag ligga på soffan hela kvällen lång och bara njuta av sista lediga kvällen :)
Och fick nyss ett sms av Magda som meddela att hon kommer hit till mig i helgen!!
Tjohooo vad jag blev glad verkligen :) Nu kommer nog veckan att gå fort när man
har något skojj att se framemot! Me and Magda in the big City ;) haha.. Spännande!!!!
Hoppas på fint väder så man kan åka ut till Fjäderholmarna och sola :)
Nu ska jag göra iordning lite kaffe & ta mig en glass!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0