Totalt slut!

Vi hade rep i Frans&Bryn, Makeup & Manikyr idag!
Det gick helt okey, makeupen va nog roligast :)
Älskar när man får leka med olika färger
och ögonskuggar, de är såååå kul!
Kom precis hem och jag är helt slut verkligen..
Skulle vilja ta en powernap men då är pluggningen
körd känner jag så det är lika bra att hålla sig vaken.
Kanske borde hälla i mig en kopp kaffe :P
Blir till att plugga ansiktsapparatur idag, tar nog
tag i nervsystemet imorrn som det känns just nu.
Det är så mycket nu så man lär ju nästan planera
hur man ska plugga så det inte blir för mycket.
Måste verkligen skicka en extra kram till Min Therese
som hade ett riktigt pepptalk med mig igår :)
Tack för att du finns, lyssnar, stöttar & peppar.
Det är guld värt för mig verkligen gumman <3
Det är en tuff tid nu innan jag tar examen så det
är ju helt underbart att man har sånna härliga vänner
som sprider massor av god energi till mig :)
Neeej dags för kaffe&pluggpluggplugg innan
jag somnar här på soffan haha...


Jag & Min älskade
vän sen urminnestider ;) haha.
Barndomsvänner is the shit !!!

Kommentarer
Postat av: therese

<3

2009-08-18 @ 19:42:56
URL: http://theresewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0