Världens bästa fredag!

Startade dagen med en härlig Helkroppsmassage
på Hud & Kroppsboden i Hedemora. Helt underbart!
Efter de vart det en efterlängtad fika med min allra
bästa vän Josie <3 OM JAG HAR SAKNAT HENNE :)
Käkade lunch, drack kaffe, skrattade & snacka skit
precis som alltid. hihi! Hade en hel del att ta igen :)
Så det fick bli en riktigt lång fika stund. Det behövdes!
Nu kom jag precis hem till Mammsi&Pappsi.
Vi ska strax käka lite Thaimat och sen ska jag sätta
mig på tåget tillbaka till Stockholm igen.
Ska jobba fram tills Julafton nu så den här dagen
var välbehövlig för att fylla på lite ny energi :)

Tack Josefine för att du är den du är.
Du är min lilla ängel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0