Måndag,Prov,Powerwalk&Laxsoppa

Det va jättetomt att sova utan Peter inatt måste jag säga, saknade honom jättemycket!

Provet på Musklernas Anatomi som vi hade idag gick faktiskt förvånandsvärt bra :)
Med tanke på att jag inte hade pluggat speciellt mycket.
Dessutom fick vi sluta klockan 13.00 idag & det va så välbehövligt.
Åkte och handlade massa mat till veckan och sen tog jag mig en rejäl powerwalk!
Så underbart skönt , soligt väder och massa frisk luft! Precis vad jag behövde.
Tog mig en varm härligt dusch och gjorde en kroppspeeling & smörjde in mig med lite brun utan sol för att liva upp lilla facet lite granna :) Kan behövas så här på vintern.
Nu har jag precis käkat soppa med familjen som jag bor hos, mumsigt !
Har även vart duktig att städat & tvättat! Snart ska jag laga matlådor oxå och sen är jag värd att mysa framför tvn :)
Bästa serien såklart klockan 21.00 på kanal 3 : LIPSTICK JUNGEL , går inte att missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0