Oj vilken dag !

Oj oj oj är dagens ord kan man säga!!

Hela datasystemten på Elisabethskoln har kraschat!
Vi sköter allt via data, alla bokningar, avbokningar, sheman allt allt allt.
Så snacka om att det var kaos idag.
Kund efter kunde trilla in och vi hade ingen aning om vad vi skulle göra.
Alla va bokade i fel namn, fel tid & fel behandling haha herregud!
Men vi kunde inte annat än att skratta åt det faktiskt och mitt i all kaos tar Lena min lärare tag i mig & Sandra ( Vi som skötte receptionen ) och kramar om oss och säger : Fyfan vad ni är duktiga tjejer som pallar med det här! Hur söt är inte hon bara kommer och piggar upp oss såder mitt i all stress :) Men faktiskt så kunde vi lösa alla problem under dagen så alla kunder som kom fick en behandling tillslut! haha hoppas inte att det blir lika kaosartat imorgon .

Så nu ska jag tala om att jag är helt slut och ska lägga mig och sova tidigt ikväll, det kan behövas efter denna dag :)


Fredag imorgon och det betyder hemfärd till A-town :) hihi ska bli skönt att komma hem till Vinterlandet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0