Tankeställare & Mina vänner!

Livet rullar fram i fullt fart , ibland hinner man nästan i med i alla svängar!
Då är det kanske bra att bara sätta sig ner, bromsa upp allt och lägga alla strikta planeringar åt sidan för en dag.
Känna efter lite hur man mår, vad man behöver just nu!
Jag tror att kraften gick ur mig idag! Jag har pluggat verkligen riktigt stenhårt sen oktober månad, jag har laggt ner hela min själ i att få MVG på alla proven och göra mer än mitt bästa varje dag i skolan. Okey det går till en viss gräns!
Jag har alltid haft höga krav på mig själv det är jag medveten om, och jag vet att dom ibland måste sänkas. Jag har nu kommit till ett sådant tillfälla där dom måste sänkas. Jag pluggar för att jag tycker det är roligt&intressant INTE för att jag måste. Jag har valt detta helt själv och var inställd på när jag började utbildningen att det skulle bli tufft! Och jag klagar absolut inte, jag bara känner att jag måste hitta tillbaka till den där glöden jag hade åt att sätta mig ner och läsa/plugga flera timmar i sträck, det är den jag har tappat! Jag tänker på skolan 24timmar nonstop! Det funkar inte så har jag märkt. Nej dags för lite ändringar nu. Jag måste börja unna mig själv till att göra andra saker :)

Stor Kram till alla Min underbara fantastiska förstående vänner <3
Även om vi inte hinner ses så mycket och även om jag knappt hinner höra av mig till er så är det ni som får mig att vara glad, de är ni som är mitt solsken och det är ni som stöttar mig!
Utan alla er vad skulle jag göra då?! Hur skulle det se ut om jag inte hade Mina Vänner .
Jag skulle kunna göra vad som helst just nu för att få tillexempel vara i Bulgarien med mina tjejor och bara sola , bada och festa hela nätterna :) De va en riktigt höjdpunkt i mitt liv att resa med alla er ! Och vi ska göra det igen framöver ;)
Nej guld till alla er ni är det bästa som finns <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Bulgarien måste göras om for sure! :D

2009-02-15 @ 18:23:53
URL: http://cilamarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0