Aha Pensling

Jag är så nöjd med kursen vi har varit på måndag & tisdag :)
Vi har gått igenom alla Md formulations hudvårds produkter !
Och idag gjorde vi en AHA pensling på varandra, det var lite annorlunda ! Hade aldrig provat det förut faktiskt.
Men jag ÄLSKADE det, jag kan rekomendera till alla er som inte har gått på någon sådan behandling att göra det NU OMEDELBART!! Jag har faktiskt aldrig sett så snabba resultat i någon annan ansiktsbehandling förut. Min hud fick en helt ny och fräsch look, det bara skrek : Lyster , glans och spänst :) Absolut värt att prova på!

Nu håller jag på att plugga Musklernas Anatomi, mindre kul men har prov nästa vecka så det är lika bra, man gör sig själv en tjänst genom attt börja i tid har jag märkt.

Imorgon efter skolan bär det hem till Avesta :) Tjoohoo ska hem och kolla på Dansföreställningen såklart!!
Pussas lite med Min Älskling ska jag oxå göra ;) hihi saknar honom !

Nej nu ska jag fortsätta plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0