Fullt upp kan man säga!

ojojoj vilka hektiska dagar, fullt upp hela tiden!

Igår va jag ju som sagt hem en sväng till Lilla Avesta :)
Kikade på treornas dansföreställning, och gud så duktiga dom var!
Det kändes nästan lite konstigt att komma in i gamla skolan, verkligen blandade känslor jag saknar tiden men inte pluggandet :P haha men Dansen framför allt. Jag saknar dansen så det gjorde nästan ont i hjärtat att titta när dom dansade så glatt & bra igår ! Man vet ju själv hur mycket man slet men samtigt hade så otroligt roligt :)
Självklart va det härligt att få träffa min Älskling oxå, och min kära Josefine såklart!

Imorse va de bara att packa väskan och sätta sig på tåget till Stockholm igen!
Hade salong idag så dagen har rullat på i en väldigt fart, mycket att göra HELA TIDEN.
Jag hade två frans&bryn färger, en ryggmassage, en spa behandling & en ansiktsmassage+mask.
Så herregud nu är man inte piggast måste jag säga. haha men gud så roligt de har vart idag, de har gått så bra och en av kunderna som jag hade hon gjorde hela min dag :) Hon stärkte mitt självförtroende nått enormt. Jag hoppas verkligen att jag får träffa den människan igen för hon va riktigt underbar :) Det kändes som att jag behövde lite goda ord för det är väldigt lätt att man börjar tvivla på sig själv och sin prestation. Men de behövde jag inte idag tack vare henne :)

Imorgon kommer Älskling hit till storstan! Ska möta han på T-centralen 16.15 :)
Så imorgonkväll blir det mys middag & kik på Let's Dance , gosgos

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla duktig du är <3

2009-01-29 @ 21:54:00
Postat av: Josefine

Oj det va från mig, namnet kom visst inte med :P hihi

2009-01-29 @ 21:54:34
URL: http://josefinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0