Galet jäkla trött..

Usch idag är jag inge pigg alls. Kom knappt upp ur sängen imorse, somnade på bussen och va allmänt seg i skolan!
Nu på eftermiddagen när jag kom hem så va jag tvungen att städa, tvätta & plugga. Orka inte egentligen men de är ju saker som måste göras. Hade jag fått bestämma hade jag inte ens klivit upp idag! Men som de brukar säga man kan inte alltid vara på topp :) Min kropp och mitt huvud kanske behöver vila, har vart ganska mycket att stå i på senaste tiden och mycket som snurrat i mitt huvud, någon gång slår de väll tillbaka på en och det kanske blev just idag! Ska krypa ner och sova tidigt ikväll och hoppas att jag är pigg & alert tills imorrn.

Saknar Min Älskling så att det gör ont just nu. Vill bara ligga i hans famn och mysa, de är det bästa som finns <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem har gjort om din bloggsida?

2009-01-14 @ 21:28:22
URL: http://rudh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0