Min vardag!


Mitt liv går i ganska högt tempo nuförtiden framförallt i veckorna, då är det plugg plugg plugg som gäller! Inget annat.
Massor med information trycks in i mitt huvud varje dag, jag träffar varje dag nya människor, lär mig nya saker, ställs inför nya utmaningar och sätts på prov hela tiden. För det mesta går det jättebra och jag mår som en prinsessa :)
Men självklart kommer det bakslag, man kan inte alltid ligga på toppen! Jag kan inte alltid prestera mitt bästa och vara på mitt bästa humör. Tyvärr brukar detta gå ut över mina närmsta(närmste) när jag kommer hem på helgen och bara behöver vila, inte tänka och bara vara. Jag vet inte varför det blir så, men det är ju som dom brukar säga den du älskar mest är den som får ta mest skit. Jag hatar att det är sant. Jag har inte vart på mitt bästa humör denna helg, har haft en ganska tuff vecka och sovit dåligt , rört på mig för lite och haft lite allmäna mottgångar i småsaker. Jag vet att jag inte har varit rolig att ha att göra med i helgen men jag lovar att försöka bättra mig på den fronten. Men som man oxå brukar säga att efter varje mottgång kommer en framgång :) Så det hoppas vi på.
Förlåt Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0