Kaffe,Soffa,Sofies mode

mmm vad jag älskar att vara här i Sälen :)
Har gått i mjukisbrallan hela dagen!
Pluggat lite, kika tv, läst Sofies mode & druckit kaffe!
Hamna nu framför datan och funderar på om jag ska ta en powernap;Dhaha
Blir en långpromenad sen och har lovat Pappa att jag ska fiska med han ikväll :)
hahaa får se hur det ska gå! Jag som inte fiskat på år&dar.. Men de kan bli skoj!!
Men det sötaste dessa dagar är ju lilla chefervoffsingen Jacksson, åh vilken söt hund!
Jag vill ju verkligen ha en liten schäfer, dom är ju så galet galet fina! Världens finaste hund:)
En sån blir det till att skaffa sig lite längre fram i livet!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt du verkar ha det hjärtat, passa på och njut nu och bara ta det lugnt! Jag saknar dej här hemma <3

2009-07-14 @ 17:14:05
Postat av: Josefine

Oj det var från mig, glömde skriva det. Haha!

2009-07-14 @ 17:15:05
URL: http://josefinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0