Projektarbete..

Tog en liten sovmorgon till ca 11.20 idag ! mmm så skönt :)
Upp och gjorde en dunderfrulle sen tog jag mig i kragen och fortsatte
skriva på mitt projektarbete.Så har väll setat i snart 2timmar och pluggat!
Känner mig faktiskt riktigt duktig haha. Man har ju kommit av sig lite nu under
sommarlovet känner jag. Har inga problem annars att sitta flera timmar men
nu tog de emot lite. Tog mig en liten välbehövlig kaffepaus nu iallafall :)
Tror jag ska sitta en timme till faktiskt. Tänkte skriva klart om alla kostråd!
Mitt arbete handlar om hälsa, hur man ska ta hand om sin kropp på bästa sätt!
De är faktiskt riktigt intressant att läsa om :)
Jag tror inte att man förstår egentligen hur mycket kost,träning & motion påverkar
ens hy och ens hälsa! Jag kan inte påstå själv att jag lever efter det optimala sättet men
man försöker ju iallfall. Självklart lär man ju unna sig och få synda lite ibland.
Bara det inte går till överdrift :) Jag kan väll kanske känna att det har blitt lite mycket
av det goda denna sommar men va tusan man måste ju leva & ha roligt också!
Jag är inget stort fan av dessa strikta dieter och hårda träningsscheman, utan jag
anser att man ska leva efter sina förutsättningar! Träna regelbundet, äta hälsosam mat
och se till att man får den sömn man behöver,. Det är det allra viktigaste :)
Så länge man mår bra själv i helhet så tycker jag att man har gjort en bra prestation!

Kaffepausen slut!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0