Sälen hos släkten!

Kom precis upp till underbara Sälen :)
Har precis fikat hemma hos Mormor&Morfar.
Nu ska vi bara koppla av hela dagen och till kvällen bär
det av ut till stugan! Åh det är så härligt att vara här verkligen.
Det här är det enda stället på hela jorden där jag känner mig
helt fri från alla måsten! Här kan jag bara koppla av och inte göra någotalls :)
Ska verkligen ta vara på den här veckan och vila upp mig ordentligt.
Ska träna, plugga, sova och bara ta hand om mig själv och umgås
med mina underbara släktingar här uppe.
Det har ju som sagt blitt en hel del festande på senaste tiden
så de är kanske dags för lite rehab ;) haha . Även om jag älskar att festa
med mina pinglor så blir ju kroppen så galet sliten, så nu är det
dags att ta igen sig lite.
Btw fick världens roligaste sms av Magda idag, haha höll på att dö av skratt!!!!

Puss puss Jempi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0