Veckan som varit :)

Therese har som sagt varit med mig ner till Stockholm i veckan :)
Vi har haft galet roligt och vart ute på en massa galna äventyr kan jag tala om!
Måndagen storsa vi merst runt på stan och käka mat på Zanzibar, hade myskväll framför tvn
och snacka massa skit, plus att Mallan kom förbi och umgicks lite oxå!
Tisdagen då bar det av till Gröna Lund :)
Åkte massor av karuseller, drack öl & käka mat och hade skitroligt!!
På kvällen mötte jag upp Daniel på Odenplan och drack några öl med han :)
Therese kom lite senare och gjorde oss sällskap oxå!
Onsdagen spenderade vi med KarroBaroo :) Gick på stan, käka mat & fika lite!
På kvällen satt vi hemma hos mig och sippra i oss massa vin & blev lite på lyset :D haha
Va på 54an en sväng och tog nån drink . haha och snacka med några galna människor :D
Idag blev det hemfärd upp till Dalarna och nu är jag jättetrött och ska spendera hela dagen framför
tvn i mjukisdressen :) hihi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0