Ansiktsbehandling & Vaxning

Idag hade vi riktigt lyxdag i skolan, vi fick göra valfria behandlingar på varandra!! :)
Jag & Mysan gjorde en ansiktsbehandling & vaxa lite. Så härlig dag!
När jag kom hem satte jag mig och börja plugga på en gång. Läste skrev & läste & skrev & läste & skrev.. Herregud jag känner mig helst snurrig just nu haha. Har prov i kosmetisk kemi på fredag och repetion i pedikyr imorgon så det är mycket nu faktiskt. Men men lika glad är väll jag ändå =) haha tur att jag har min lilla solståle Josie säger jag bara haha hon är min lilla energikälla just nu faktiskt ! :) ´Nu ska jag dricka lite kaffe och ta en paus i mitt pluggande.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0