Avklarat!!

Nu va repet i pedikyren avklarat. Va lite nervös stämming i klassrummet imorse måste jag säga!
Men allt gick bra som tur va :) Gud det börjar verkligen kännas att allvaret & sluttampen är på ingång..
Nu sitter jag hemma i soffan med myskläderna & en kopp kaffe och pluggar kemi.
Ska snart göra mig iordning och möta upp Josie vid globen. Blir som sagt lite shopping i skärholmen :)
I det här ruggvädret måste man ju få pigga upp sig med lite nya kläder tycker jag :D hihi, plus att jag pluggar typ dygnet runt då är man faktiskt värd en shoppingdos som lite belöning ! haha alltid dessa bortförklaringar till shoppingsuget.
Tänk att nya kläder kan få en så lycklig?! Det är ju lite galet egentligen, men men I like it !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0