Jempa&Joise

Sista kvällen som Josefine bor hos mig!
Jag köpte hem vin, jordgubbar & choklad så vi kunde mysa lite :)
Satt ute på balkongen & snacka om allt mellan himmel&jord.
Fick en jättesöt present av henne!! Mina leggings som jag har gått och tittat på i flera månader :)
Tack gumman du är verkligen bäst!
Vi åkte iväg till Gubbängen en sväng och kolla på speedway, de va skoj!
Hem igen och drack upp vinet, tände massa ljus & lyssna på musik :)
Det va verkligen en bra sistakväll på vårt sambo-boskap :D hihi.
Kommer verkligen bli tomt här hemma utan Min lilla Solstråle..

 Vin,Jordgubbar & Choklad

 Bästa Josie

 Mys på balkongen

   Ute på Speedwaybanan

  Tillsammans är vi BÄST ;D

   Världens mysigaste kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0