Mat på Burning

Har vart ute och käkat middag med Gabbis på Burning Duck :)
Vi satt på uteserveringen och käkade huset carbonara, supergott!!
Satt där i kvällssolen och bara njöt och prata om livet :D
Vi lyckas alltid hamna i sånna djupa disskusioner om allt mellan himmel&jord.
Jag får mig alltid en tankeställare efter alla våra tjejsnack som vi har verkligen.
Efter vi hade käkat gick vi upp till Gabbis en sväng och la oss på soffan & kika på tv :)
Just nu sitter jag ute på trappen och bara njuter av att det är en varm sommarkväll, så himla mysigt!
Ibland behöver man verkligen en stund för sig själv och bara hinna känna efter och reflektera allt som händer runt omkring en själv och bara ta det lugnt och tänka på sig själv för en stund. Man behöver de :)
Det finns verkligen människor som gör sånt starkt intryck på mig och som får mig att bli glad :)
Det är dom vännerna, släktingarna & familjemedlemarna som man ska vara extra rädd om!
Ge alltid värme&glädje till dom som du vet att du får det tillbaka av:)

Tack för en supermysig kväll Gabbis , I love you <3


Kommentarer
Postat av: gabriella

Love you to darling :)

2009-06-23 @ 23:29:09
URL: http://gblomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0