Salong, Soffan, Kaffe & Mtv

Så skönt att vi bara gick halvdag i skolan :)
Hann med en frans&bryn färg på en dundergo kund !
Sen va de bara till att städa och åka hem igen haha ;D gick så fort!
Nu sitter jag hemma i soffan med en kopp kaffe & kikar på Mtv.
Är helt slut i hela kroppen, febern har inte gett sig ;( usch STACKARS MIG...
Ska snart gå upp till Globen och möta Josie, ska åka hem till Avesta :)
Känner att jag behöver få en riktigt avkopplande helg där jag kan vila upp mig.
Och det gör jag bäst hos Mamma&Papp faktiskt. Mycket plugg, sova & äta i helgen blir de :)
Sen tar vi bilen tillbaka på söndag :) så de blir ju toppen!
Nu ska jag försöka få tag på Min lilla jobbnarkis Mallis ;) haha . Vi skulle ju ha myst i helgen
men jag vill inte smitta ner henne så jag drar till Dalarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0