Tyresö,Fika,Plugg

Sleepover hos Mallan ute i Tyresö. Frukost ute på verandan i sommarsolen :)  Himlans himlans mysigt.
Åkte in till Fridhemsplan och mötte Ida på en fika innan studiebesöket, satt på en uteservering och drack kaffe, käka blåbärsmuffins och snacka lite skit :) Jättetrevligt. Sen va vi på nått studiebesök på hos en plastikkirurg, rätt intressant men hade nog högre förvöntningar på det faktiskt! Efter studiebesöket gick Jag och käka med Ida & Debbi. Vi satt på nått mysigt litet fik i en park och käka en supergod sallad. Vi satt även och pluggade i 2timmar, mycket flitigt av oss faktiskt haha men det spårade ur lite sista halvtimmen :D mest massa skratt & dåliga skämt.. Där kom övertröttheten ;D
Nu är jag hemma i lägenheten och funderar på om jag ska pallra mig ut på en promenad eller inte.. hmm eller om jag ska sätta mig på balkongen och äta en glass.. haha jag tränade ju faktiskt igår.. Ska fundera lite till på den :D
Men det har iallafall vart en dundermysig dag ute i det härliga vädret :)

    

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0