Mycket att göra!

De här två salongsdagarna har vart riktigt tuffa! Men självklart är det skoj :)
Har en hel del att plugga oxå eftersom vi hr prov på torsdag.. Känns lite mindre bra men men !
Kan inte göra annat än mitt bästa :)
För övrigt rullar allt på som vanligt!
Mitt liv går i 110 just nu känns det som , fullt fart & fullt upp! Det är så de ska vaa :)
Trivs mer&mer här i Stockholm faktiskt, och ser verkligen framemot våren&sommaren här :)
Känns som att jag fått en liten nystart i både det ena & det andra nu faktiskt oxå, vilket är väldigt posivit!
Och verkligen tack till alla mina fantastiska vänner som ställer upp för mig i ur&skur !!
Vad vore livet utan vänner?!

Carpe Diem



Kommentarer
Postat av: Micke

Helt sjukt fin är du =)

2009-03-11 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0