Plugga är min nya hobby!

Plugga plugga plugga plugga ! Ja så ser hela min vecka ut.

Herregud vad trött jag va imorse när jag jag skulle kliv upp och Pappa skulle skjussa mig till tåget, tror att jag fortfarnde är sliten från i lördags faktiskt :P Som tur va fick vi sluta klockan halv 2 i skolan !
Då tog jag och Ida en sväng i några affärer, jag hitta två tröjar på Gina som jag köpte :)
När jag kom hem gick jag och stor handla, sne blev jag bjuden på mat av familjen jag bor hos :) Gottgott!
Och nu tog jag en paus i mitt pluggande,  tänkte ta mig en dusch snart och sen fortsätta plugga!
Man måste ju faktiskt ta en paus lite då&då annars får man inte in en skvatt í huvudet.
Aja skriver mer sen :) Puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0