Så otroligt trött!!

Sov apdåligt inatt, vet inte varför!
Vred&vände på mig hela natten kändes det som och hade riktigt svårt att kliva upp imorse.
Men jag pallrade mig iväg till skolan iallafall :) Vart en kort dag, vi fick sluta klockan 13.00 :) SÅ SKÖNT!
Då passade Jag & Ida på att ta oss en fika på waynes :) Kaffe&Muffins in my heart haha!!
Satt där två timmar och snacka massa skit ! Sen hem och laga mat och nu har jag städat och ska sätta mig ner och börja plugga... Men tro mig det tar emot!! usch JAG VILL INTE PLUGGA IDAG!!

DAGENS : Sms från min underbara Josefine som talar om att hon kommer hem i helgen :) Tjohoo de gjorde min vecka ska jag tala om, saknar henne som innibomben kan jag lova . Min lilla skrutta <3

Nej nu jävlar Jempa, Ta dig i kragen och börja plugga!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag längtar <3

2009-03-03 @ 22:21:51
URL: http://josefinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0