Jempa <3 Soffan



Kvällen kommer att spenderas i Soffan med Josie och CocaCola :)
Blir till att lägga sig tidigt ikväll så jag är pigg&kry tills skolan imorrn!
Ska redovisa mitt makeuparbete och sen ska vi säkert göra en sminkning!
Skönt att jag känner mig piggare nu :) Har tvättat nu på kvällskvisten oxå plus att vi
gjorde en storstädning i lägenheten. Välbehövligt.
Imorgon ska Jag ut och käka med Mallan,Emelie,Daniel & compani. De ska bli mys :)
Ser fram emot helgen och hoppas att det blir strålande sol på det oxå!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Halloj! :) Tänkte kolla med dig om du har någonting inplanerad den 8.de och 10.de Juni ? Men det kanske du inte vet på rak arm såhära, :P. Men undrade ifall du hade lust och tid att sminka mig inför balen. Har en i skolan och en tillsammans med hela Tyresö, därav två datum. Men bara om du vill, : ).

2009-05-14 @ 21:13:17
URL: http://oneplektrum.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hej Jenny!



Jag undrar hur du har finansierat din utbildning... Är i valet och kvalet att söka, har lite problem bara hur jag ska betala osv.. :/

2009-05-15 @ 16:31:06
Postat av: felicia

Hej Jenny!!

Hur har du betalat din utbildning, betalade du själv eller lånade du till den? :) kramar!

2009-05-15 @ 16:43:41
Postat av: felicia

åååh datorn har cpat sig. förlåt för spammet! :/

2009-05-15 @ 16:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0