Tur att jag har Min Josie :)

Snoozade 10minuter imorse och funderade på om jag verkligen skulle kliva upp eller ej.
Hostade och var alldeles febrig, men trots de pallrade jag mig upp! Va verkligen sugen på salong i skolan.
När jag satt på tunnelbanan fick jag sånn hostatack att jag trodde jag skulle svimma haha. När jag kom in i skolan fortsatte mitt hostade och Lena & Monika skickade hem mig igen. Men jag gjorde iaf ett tappert försök tycker jag :P
Väl hemma kröp jag ner i sängen igen och sov en timme. Sen ville Josie pigga upp mig och tog mig till Globen på Lunch :) Jättemysigt, där satt vi i 2timmar och käka, drack kaffe och snacka om allt mellan himmel&jord.
Hemma igen om dags att plugga, la mig i sängen och läste medans Josie kika på reprisen av Gossip Girl.
Nu har jag gosat ner mig i soffan och Josie håller på att laga mat till mig :) hihi, gud vad jag har det bra va?!
Hon är ju bara för söt den lilla donnan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0