Ledig dag:)

Ledig från jobbet idag!
Tog en sovmorgon till klockan elva :)
Superhärligt, behövde verkligen sova ut.
Upp & käka frulle, duscha & sminka, på
med en outfit och sen in till stan för att
möta upp mina Avestabrudar : Lilli,Linn&Cicci.
Strosa runt på stan i lite affärer,
Luncha på Zanzibar, fika i gallerian och
sen lämna av brudarna vid centralen..
Jättetråkigt när dom skulle åka hem ;(
Men hade verkligen en toppendag!
Så härligt att träffa vänner som står en
nära och som man får massa posivit
energi ifrån :) I love it!! Ni gjorde min dag <3
Nu har jag precis storstädat lägenheten och
satte mig precis i soffan med en kopp kaffe :)
Blir en lugn kväll. Tänkte jag skulle ut och
springa men känner av halsen så det är
lika bäst att vila upp sig. Jobba imorrn :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det var verkligen jättetrevligt:D

Men vad är det där för bild, kommer jag inte ihåg, heh:P

2009-11-19 @ 15:11:35
URL: http://cilamarta,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0