Salong Unni

16.November Måndag 09.00

Då börjar jobbet på riktigt.
Är jätte förväntansfull, spänd,
nervös, glad, lycklig.. Ja jag
kan inte riktigt sätta ord på
mina känslor just nu!
Det här är min dröm.
Hamnat på en fantastisk salong
med underbar chef&arbetskollegor,
bästa förutsättningarna gällande
både försäljning & behandlig.
Det känns overkligt för mig ibland :)
Jag ser framemot att sätta igång och
köra järnet, skaffa mig nya erfarenheter
inom branschen och utvecklas som bara den!
Finns mycket fjärilar i magen just nu:)
Allt blev slog mig precis! Jag tror faktiskt
inte att jag har hängt med på allt som
hänt sen jag slutade skolan, jag har tappat
lite kontroll på nått vis ( positivt sätt )
Men jag bara längtar nu till jobbet börjar
och när Unni öppnar i Sollentuna och när
allting har satts igång. Det är så mycket
som är nytt för mig nu, känns som att gå
in i en helt ny fas verkligen. Detta är vad jag
har kämpat för under ett års tid på Elisabethskolan!
Nu står jag ca 2 veckor från min dröm :)
Hur galet känns inte de....?!



 ( Charlotte gör en ansiktsbehandling på mig under filminspelningen )
     i Sickla till Unnis nya hemsida.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh vilken dröm! det ser super roligt ut :D önskar all lycka till till dig!

2009-11-06 @ 08:55:14
URL: http://sjoholmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0