En riktigt höstdag :)

Började dagen med en härlig långpromenad
runt Älven med Mamma! Superhärlig start på dagen.
Gjorde oss två smoothie med massa blåbär och nyttigheter
när vi kom hem. När jag gjort mig redo åkte jag och plocka
upp min kära Josefine för en fika på stan!
Satt på plussan och drack,kaffe,snacka skit och skratta
precis som vanligt när vi ses! Vi fick även sällskap av
Magda&Mickis lite senare oxå :)
Och dom sötnosarna dååå!!! Mickis sträckte fram
ett stort kuvert till mig när de kom och satt sig.....
Och däri låg det en biljett till musikalen Hairspray!!:)
Så den 13.e november kommer Magda,Mickis & Emelie
ner till mig i Stockholm och så ska vi gå på musikal!!
Jag fick det av dom som examens present.
ÄR DOM INTE BARA FÖR UNDERBARA?! <3
Tack så himla mycket tjejer ni är så söta!!
Nu har jag & Josefine precis käkat thaimat och
ikväll ska jag & Magda på poweryoga ;) Det ser jag framemot.
De va ju inte igår man va på ett träningspass om jag säger så
så det ska bli himla spännande :)

 
Promenadklädd imorse. Mössa och hela baletten. Va svinkallt!!



Tack så himla mycket tjejer, ni är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0