Hallojsan!

Nu har det vart lite bloggtorka!
Har haft miljontals med bollar i luften
så det har inte funnits tid till att skriva
men nu är jag back on track again ;)
Tog min cidescoexamen den 5.e oktober
så nu är jag även cidescodiplomerad hudterapeut!
Va en superhärlig examen med mycket skratt
men även en hel del tårar. Mycket känslor med andra ord!
Middagen på berns med tjejerna va supermysig!
Nu har jag precis kommit hem från en semestervecka
på cypern med min Mamma. Fick en liten resa i
examenprestent av henne & pappa :) Så galetgulligt.
Så vi kom hem tidigt imorse och har haft en underbar
solig och varm vecka nere på Cypern.
Är totlat slut nu efter lite sömnbrist med allt resande
och flygning så det blir att lägga sig tidigt ikväll!
Imorgon ska jag ner och fika med Min bästa Josefine
och det ser jag verkligen framemot :)
Dagen idag har spenderats med Therese och
fick även fika besök av Storasyster,Johan & barnen
här på kvällskvisten :) Jättemysigt!!

 
Tack för presenterna
 Systerster med familj<3

 /Lägger in lite bilder imorgon från resan.

Kommentarer
Postat av: Malin

Call me när du är hemma i sthlm igen så lär vi ses bruna bönan :D puss!!

2009-10-13 @ 22:20:02
URL: http://malinzoger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0