Härlig Höstdag ute på landet :)

Direkt efter skolan åkte jag & Ann-Charlotte
ut till hennes hus på Ekerö för att ha en
riktigt pluggdag av alla dessa cidescofrågor!!
Började med en rejäl lunch och en varsin Latte ;)
Efter två timmars pluggeri va vi helt trötta
och tog det klok beslutet att kika på tv
en liten stund.. haha joo tack båda två
slockna i soffan på direkten!!!
Men det va skönt med en liten powenap :)
När vi vaknade åkte vi ut på Drottningholm
och tog oss en liten fika, gick en promenad
och bara njöt av det härliga höstvädret!
När vi promenerat klart åkte vi och handla
lite för att sedan åka hem igen och laga middag
och fortsätta pluggandet. Gick faktiskt bra och
när vi kände oss nöjda vart det maaat :)
Tända en brasa och la oss framför tvn med
lite efterrätt och en kopp te, Martin gjorde oss
även sällskap såklart :) Och sen var det dags att sova!
Uppe med tuppen imorse och fixat klart allt inför
cidesoexamen i skolan!! Nu är jag hemma i lägenheten
och ska inte röra en fena mer idag...






Kommentarer
Postat av: Maggan

Men guud va fint du har i Stockholm, Jenny.. Förmodar att du blir kvar där.. Kram Maggan

2009-10-01 @ 21:05:56
Postat av: Anonym

Ja de är helt underbart :) Jajamännsan jag blir här ett par & framöver eftersom jag fick jobb här :) Men visst längtar man hem till lilla Avesta ibland också såklart!! Stpr Kram

2009-10-01 @ 21:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0