Lite funderingar..

Sitter och lyssnar på lite musik :)
Har hittat mig ett par riktiga myslåtar
som har blivit favoriter hos mig.
Man får så mycket tankar & känslor
så här sent på kvällarna och man
har funderingar kring det mesta.
Mina funderingar är bara positiva
just ikväll :) Det känns som att det
händer så mycket saker runt omkring
mig just nu som för väldigt mycket gott
med sig och jag mår verkligen bra.
Jag lever lite i en dröm på något vis
och det känns verkligen himla underligt!
Allt jag kämpat för så hårt ligger nu precis
framför mig och jag kan bara ta för mig :)
Jag pratar då om utblidningen och jobbet!
Tänk att jag gjorde det, klarade av det och
nådde mitt mål!! Även om vägen dit var lite
krokig ibland och även väldigt tuff.
Jag fick ge upp en hel del saker för att stå
där jag står idag.. Både på gott&ont.
Det finns mycket som står framför mig just
nu och jag bara väntar på att allting ska börja!
På nått sätt känns det som att jag kommer starta
någonting helt nytt och jag går min egen väg.
Att ha varit här uppe i Dalarna snart 2veckor
har gett mig väldigt mycket.. Jag har hämtat ny
energi och även hunnit landa efter allt :)
Det kommer väldigt mycket minnen till en när
jag är hemma hos Mamma&Pappa igen, umgås
med vännerna och nästan kommer in i lite gamla
rutiner. Jag trivs jättebra men samtidigt märker jag
hur mycket jag har utvecklats genom att jag ändå
har flyttat ifrån allting här. Och jag ser det faktiskt
bara på ett bra sätt :) Visst kan jag sakna vissa tider
som varit och vissa människor som jag tappat.
Men det känns ändå som att allting har en mening
och allting blir bra i slutändan ändå!
Ja de här inlägget får nog avsluta kvällen :)
Ska krypa ner i sängen och sova nu! Godnatt *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0