Nu gäller det!

Big day towmorrow!!
Det stora teori provet i cidescoexamen.
Klockan 14.00 ska vi skriva och då
behöver jag all energi jag kan få
och alla tummar måste hållas :)
Ska snart sova så att jag är
pigg&gla imorgon! Då gäller
det att vara tipptopp :)
På kvällen kommer älskade Anna
hit och det ser jag fram emot!
Ska bli så skönt med lite stöd och
pepptalk från henne innan lördagen
när vi har vårt pratiska prov.
Då ska hon vara med och vara kund :)
Så håll alla tummar ni i helgen allesammans!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till, ; )

2009-10-02 @ 12:26:28
URL: http://oneplektrum.blogg.se/
Postat av: EvelinaPettersson

hejsan jenny! skulle jag kunna få din mejladress? har lite frågor angående Elisabeth skolan osv :).. Och efter som du precis blivit klar med utbildningen så passar det utmärkt att jag får svar på mina funderingar!

/ Evelina

2009-10-04 @ 12:21:29
Postat av: Anonym

hejhej vill du med ut på fredag?

2009-10-13 @ 20:10:10
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0