Slapptisdag..



Carpe Diem.

Jag tog mig en kort promenad ute i det härliga höstvädret.
Kände att jag va tvungen att få lite frisk luft :)
Det kanske hjälper mig att friska till eller nått..
Är jättetrött på att vara sjuk nu, vill va pigg&kry!
Blev ingen hemresa idag, åker imorgonbitti istället.
Kände inte för att åka tåg och storhandla idag när
jag inte alls är någe pigg. Så det blev en vilodag istället!
Nu längtar jag verkligen tills jag kommit in i jobbrutin,
träningsrutin och bara få en riktigt nystart :)
Allt känns jättespännande med samtidigt lite läskigt!
Nästa vecka ska jag på Dermalogicas kurs hela veckan
på skinconcept och det ska bli superroligt verkligen.
Längtar även tills Magda,Mickis & Emelie kommer och
hälsar på mig :) Då ska vi gå på Hairspray och stutsa
runt i Stockholmsuteliv. Partyyparty ;) haha!!
Det kommer bli toppen!
Saknar Karro. Va jättelängesen vi sågs så jag hoppas
vi ses imorrn hon&jag. Ac ska jag träffa på torsdag :)
Man kanske har börjat fatta att skolan verkligen är över..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0